Monday, September 19, 2005

中秋節

今天中秋節,早上去了大帽山BBQ,十分大雨,十分開心,下次帶ell ell去 ^^

晚上跟家人吃過飯後,去了看那些花燈,很美很得意很大隻呢! 看到又大又圓的月亮,已經很滿足了,其他都不想再在意。

雖然不能同最想最好既朋友一起過,但我都很珍惜每一刻的... 我無論如何都想你知道, "唔知你會唔會miss 左lee 個message呢.... 近黎係米有d野唔開心? 我feel 到你有d野唔開心, 你要記得有咩事我都會係你身邊撐你架, 無論咩都會支持你架~ 所以你唔係自己一個人過著生活呀. 記住記住, 做咩事都要同我講呀. ^^ 好冇?"

加油呀, 芝!

No comments: