Tuesday, May 16, 2006

要那麼執著幹嘛

昨天上了二堂
二堂也令我有點不高興
 
fashion design
每堂都會問common sense題目
不懂扣5分, 答對加5分
devily呀
這些分很重要嘛?
就算懂人家的題目又怎樣
你100%覺得答案是對的嘛?
就算阿sir話因為這些分不合格又怎樣?
 
我覺得估對也只有5成
我只有1-2條是100%懂的
我是不懂, 但我不會怪任何人
所以, 要那麼執著嘛?
 
photography
分組
devily /.\ 究竟你知不知道我跟好好想跟誰一組?
我們不太喜歡4個女仔一組
因為可以跟其他人一組學的東西也不同
就算抽籤我也無所謂
如果4個女仔一組 = 等死
我從來做事自問很認真的
 
但看來我跟你的想法有很大的不同呢... 呵呵
 
所以最後我們選y班一組
 
但我覺得不高興因為你不明白。

1 comment:

Anonymous said...

我在意果d分係因為我唔想sai時間repeat果科,如果唔係,我唔會care...

其實分組我係好怕自己一個人既感覺law.
因為同熟既人一齊做野會有默契..我自己係
會安心d...