Sunday, July 30, 2006

小學


昨天回到了小學

見到許多很懷念的同學

小學好像快要消失了似的

小小的梯級

第一次上去的天台

可能也是最後一次吧?

5 comments:

Anonymous said...

原來你讀陳黎架...識妳咁耐而家先知... 劉 Sir 肥左咁多,幾好嗎?仲見到邊 D 老師?

Anonymous said...

對呀, 仲有符主任(現在已是副校長), 林老師, 寧姐, 書記...等等, 劉校長好像老了 /.\

你咁都知係邊間小學, 勁! ^^

Anonymous said...

邊位林老師?書記仲係廖小姐?

符主任做左副校呀,後生果然有著數。劉 Sir 真係肥左又老左,唔知佢仲有冇以前咁風趣呢?

你知唔知佢地之後會點?劉 Sir 仲有冇得去第間做校長?

我認得操場同青葵樓丫嗎... ha ha... 可惜我唔知上星期六係開放日,錯過左以後再冇機會 lu... 早知識妳時就問妳讀邊間小學啦,咁妳就會通知聲我... 真係可惜啊,學妹。

Anonymous said...

啊﹗對寧姐冇印象,係記得財叔...

Anonymous said...

財叔唔見佢... 書記仲係呀~~

劉主任佢地都冇問呀, 見到佢地好忙, 又唔認我地, 所以只係同同學仔周圍影相..
仲有鄧老師.. 林老師教我地英文..

哈哈.. 師兄, 真係唔知你係讀E間~!